Vuch Magazín |    +421 233 456 593 (PO-PÁ 08:00-16:00)

VRÁTENIE ALEBO VÝMENA TOVARU

Pokiaľ Vám tovar nevyhovuje, nepáči sa Vám alebo sa nehodí k šatám, nie je žiadny problém ho vrátiť alebo vymeniť, a to bez udania dôvodu v lehote 30 dní odo dňa, kedy ste tovar dostali.

Odošlite ho zabalený do vhodného obalu tak, aby sa nepoškodil, späť na našu adresu:

VUCH / FROGMAN s.r.o.
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín

spolu s vyplneným formulárom (Vrátenie alebo výmena) ako doporučený balíček. Tovar neposielajte na dobierku, nie sme povinní ho takto prevziať.

Do formulára nezabudnite uviesť, či chcete tovar vrátiť alebo vymeniť. V prípade vrátenia peňazí nezabudnite uviesť svoje číslo účtu, aby sme vedeli, kam platbu poslať. Alebo je možné si čiastku ponechať ako kredit na ďalší nákup. Obratom Vám pošleme kód, ktorý môžete kedykoľvek uplatniť na našom eshope.

Vašu požiadavku vyriešime čo najrýchlejšie to bude možné, najviac však do 14 dní od dodania tovaru k nám.

 

Formulár pre Vrátenie alebo výmenu tovaru:

 

 vratenie_alebo_vymena_tovaru.pdf

 

 

Kompletné znenie podmienok pri odstúpení od zmluvy nájdete v našich všeobecných obchodných podmienkach tu.

 

REKLAMÁCIA

Veľmi nás mrzí, že sa Vám náš tovar poškodil. V tomto prípade môžete uplatniť reklamáciu. Urobte tak, prosím, čo najskôr, bez zbytočného odkladu.

Pošlite ho na našu adresu VUCH / FROGMAN s.r.o., P.O.BOX 901,  Detašované pracovisko - Sihoť, 911 01 Trenčín  spolu s vyplneným reklamačným formulárom a kópiou daňového dokladu (faktúry). Reklamovaný tovar zabaľte do vhodného obalu tak, aby sa nepoškodilo. Do reklamačného formulára nezabudnite uviesť aké navrhujete riešenie (oprava, výmena, vrátenie peňazí).

Reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, avšak rozhodnutie o tom, že sme reklamáciu prijali, Vám bude oznámené najneskôr do troch dní od jej prijatia.

Po vybavení reklamácie Vám pošleme potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia.

V prípade uznania reklamácie nebeží nová záručná doba. Môže byť, ale predĺžená o dobu, po ktorú je tovar v oprave.

 

Formulár pre vybavenie reklamácie:

 

 reklamacny_formular.pdf

 

 

Náš právny vzťah sa riadi podľa Reklamačného poriadku, podľa ktorého budeme postupovať pri reklamácii tovaru.

 

Niečo nie je stále jasné? Nevadí! Napíšte nám na info@vuch.sk alebo zavolajte na +421 233 456 593.

 

 

x