Hodinky -25%
Hodinky -25%
MENU

NEJČASTEJŠIE OTÁZKY

1) Môžem si zásielku vyzdvihnúť osobne?

 Samozrejme! Tešíme sa na Vás!

Adresa pro vyzvednutí: 

Tovární 1112,Chrudim IV, 537 01,Czech Republic

ALEBO

Bořivojova 536/106130 00 Praha 3-Žižkov, Czech Republic

 

2) Chcem tovar vrátiť. Ako?

  Tovar pošlete späť na našu adresu spolu s vyplneným reklamačným formulárom, ktorý nájdete tu https://www.vuch.sk/Stranky/Zakaznicka-podpora.

 

3) Čo keď si objednám niečo, čo mi nebude vyhovovať?

 Žiadny strach. Máte 30 dní na vrátenie nepoškodeného a nepoužitého tovaru bez udania dôvodu.

 

4) Čo keď sa mi tovar poškodí?

 Pokiaľ sa tak stane, pošlete nám tovar v rámci reklamácie späť spolu s reklamačným formulárom, ktorý nájdete tu https://www.vuch.sk/Stranky/Zakaznicka-podpora.

 

5) Kedy mi príde balíček?

Prevodom -tovar posielame po uhradení čiastky.

Platba online - tovar posielame nasledujúci pracovný deň.

Dobierkou - tovar posielame nasledujúci pracovný deň.

              

6) Kedy mi prídu peniaze za vrátený tovar?

  Snažíme sa to spracovať v čo najkratšom termíne od prijatia balíčku k nám. Od odoslania platby je čiastka pripočítaná na Váš účet najneskôr do troch pracovných dní.

 

7) Kam poslať tovar?

Zašlete nám jej zpět na naši adresu:

VUCH / FROGMAN s.r.o.

P.O.BOX 901

Detašované pracovisko - Sihoť

911 01 Trenčín

 

8) Je možné vrátiť jeden kus z objednávky?

Môže sa stať, že si kúpu rozmyslíte, alebo sa Vám daný kúsok nepáči.

    Takže samozrejme áno.

    Vo formulári o odstúpení od kúpnej zmluvy (https://www.vuch.sk/Stranky/Zakaznicka-podpora) uvediete o aký tovar sa jedná.

 

9) Je možné si balíček poistiť?

Samozrejme áno. S naším poistením balíčka Vuch sa nemusíš obávať zdĺhavého riešenia straty balíka alebo jeho poškodenia! Ak sa stratí celá tvoja zásielka, s prepravcom záležitosť vyriešime sami. Ak je objednaný tovar poškozený, nasledujúci pracovný deň si ho u teba vyzdvihne kuriér prepravnej služby.

V oboch prípadoch ti ihneď po skontaktovaní našej zákazníckej podpory odošleme nový, bezchybný kus a ty sa už nemusíš o nič ďalšie starať (len vtedy, ak nebude tovar už dostupný, spojíme sa s tebou osobne a spoločne situáciu vyriešime).