NEJČASTEJŠIE OTÁZKY
- Môžem si zásielku vyzdvihnúť osobne?
- Chcem tovar vrátiť. Ako?
- Čo keď si objednám niečo, čo mi nebude vyhovovať?
- Čo keď sa mi tovar poškodí?
- Kedy mi príde balíček?
- Kedy mi prídu peniaze za vrátený tovar?
- Kam poslať tovar?
- Je možné vrátiť jeden kus z objednávky?
- Je možné si balíček poistiť?
1) Môžem si zásielku vyzdvihnúť osobne?
Samozrejme! Tešíme sa na Vás!
Adresa pro vyzvednutí:
Čáslavská 46, Chrudim IV, 537 01,Czech Republic
ALEBO
Národní 38, Praha 11000, Czech Republic
2) Chcem tovar vrátiť. Ako?
Tovar pošlete späť na našu adresu spolu s vyplneným reklamačným formulárom, ktorý nájdete tu https://www.vuch.sk/Stranky/Zakaznicka-podpora.
3) Čo keď si objednám niečo, čo mi nebude vyhovovať?
Žiadny strach. Máte 30 dní na vrátenie nepoškodeného a nepoužitého tovaru bez udania dôvodu.
4) Čo keď sa mi tovar poškodí?
Pokiaľ sa tak stane, pošlete nám tovar v rámci reklamácie späť spolu s reklamačným formulárom, ktorý nájdete tu https://www.vuch.sk/Stranky/Zakaznicka-podpora.
5) Kedy mi príde balíček?
Prevodom -tovar posielame po uhradení čiastky.
Platba online - tovar posielame nasledujúci pracovný deň.
Dobierkou - tovar posielame nasledujúci pracovný deň.
6) Kedy mi prídu peniaze za vrátený tovar?
Snažíme sa to spracovať v čo najkratšom termíne od prijatia balíčku k nám. Od odoslania platby je čiastka pripočítaná na Váš účet najneskôr do troch pracovných dní.
7) Kam poslať tovar?
Zašlete nám jej zpět na naši adresu:
VUCH / FROGMAN s.r.o.
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín
8) Je možné vrátiť jeden kus z objednávky?
Môže sa stať, že si kúpu rozmyslíte, alebo sa Vám daný kúsok nepáči.
Takže samozrejme áno.
Vo formulári o odstúpení od kúpnej zmluvy (https://www.vuch.sk/Stranky/Zakaznicka-podpora) uvediete o aký tovar sa jedná.
9) Je možné si balíček poistiť?
Samozrejme áno. S naším poistením balíčka Vuch sa nemusíš obávať zdĺhavého riešenia straty balíka alebo jeho poškodenia! Ak sa stratí celá tvoja zásielka, s prepravcom záležitosť vyriešime sami. Ak je objednaný tovar poškozený, nasledujúci pracovný deň si ho u teba vyzdvihne kuriér prepravnej služby.
V oboch prípadoch ti ihneď po skontaktovaní našej zákazníckej podpory odošleme nový, bezchybný kus a ty sa už nemusíš o nič ďalšie starať (len vtedy, ak nebude tovar už dostupný, spojíme sa s tebou osobne a spoločne situáciu vyriešime).