NEJČASTEJŠIE OTÁZKY
- Môžem si zásielku vyzdvihnúť osobne?
- Chcem tovar vrátiť. Ako?
- Čo keď si objednám niečo, čo mi nebude vyhovovať?
- Čo keď sa mi tovar poškodí?
- Kedy mi príde balíček?
- Kedy mi prídu peniaze za vrátený tovar?
- Kam poslať tovar?
- Je možné vrátiť jeden kus z objednávky?
- Je možné si balíček poistiť?
1) Môžem si zásielku vyzdvihnúť osobne?
Samozrejme! Tešíme sa na Vás!
Adresa pro vyzvednutí:
Čáslavská 46, Chrudim IV, 537 01,Czech Republic
ALEBO
Národní 38, Praha 11000, Czech Republic
2) Chcem tovar vrátiť. Ako?
Produkt, ktorý chceš vrátiť zabaľ a odnes na ľubovoľnú pobočku Packeta https://www.packeta.sk/pobocky kde nahlásiš kód 94129932 a nič neplatíš. Nezabudni len, prosím, pred odoslaním vyplniť jednoduchý formulár, ktorý nájdeš tu: https://www.vuch.sk/Stranky/Vratenie-a-reklamacia. Vyplnenie výrazne zrýchli spracovanie prípadu.
3) Čo keď si objednám niečo, čo mi nebude vyhovovať?
Žiadny strach. Máš 30 dní na vrátenie nepoškodeného a nepoužitého tovaru bez udania dôvodu.
4) Čo keď sa mi tovar poškodí?
Pokiaľ sa tak stane, zabaľ a odnes na ľubovoľnú pobočku Packeta https://www.packeta.sk/pobocky kde nahlásiš kód 94129932 a nič neplatíš. Nezabudni len, prosím, pred odoslaním vyplniť jednoduchý formulár, ktorý nájdeš tu https://www.vuch.sk/Stranky/Vratenie-a-reklamacia. Vyplnenie výrazne zrýchli spracovanie prípadu.
5) Kedy mi príde balíček?
Prevodom -tovar posielame po uhradení čiastky.
Platba online - tovar posielame nasledujúci pracovný deň.
Dobierkou - tovar posielame nasledujúci pracovný deň.
6) Kedy mi prídu peniaze za vrátený tovar?
Snažíme sa to spracovať v čo najkratšom termíne od prijatia balíčku k nám. Od odoslania platby je čiastka pripočítaná na Tvoj účet najneskôr do troch pracovných dní.
7) Je možné si balíček poistiť?
Samozrejme áno. S naším poistením balíčka Vuch sa nemusíš obávať zdĺhavého riešenia straty balíka alebo jeho poškodenia! Ak sa stratí celá tvoja zásielka, s prepravcom záležitosť vyriešime sami. Ak je objednaný tovar poškozený, nasledujúci pracovný deň si ho u teba vyzdvihne kuriér prepravnej služby.
V oboch prípadoch ti ihneď po skontaktovaní našej zákazníckej podpory odošleme nový, bezchybný kus a ty sa už nemusíš o nič ďalšie starať (len vtedy, ak nebude tovar už dostupný, spojíme sa s tebou osobne a spoločne situáciu vyriešime).