Najčastejšie otázky

Potrebuješ niečo vedieť? My vo Vuch šetríme Tvoj čas. Namiesto zdĺhavého hľadania informácií predsa môžeš robiť toľko záživnejších vecí. Práve preto sme na tejto stránke zhrnuli odpovede na často kladené otázky, ktoré Ti uľahčia a urýchlia nákup na Vuch. Zostáva aj tak niečo nejasné? Napíš nám na info@vuch.sk.

NÁKUP A DODANIE BALÍČKA

MÔŽEM SI ZÁSIELKU VYZDVIHNÚŤ OSOBNE?

Samozrejme! V košíku zadaj výdajné miesto Bratislava a my Ti dáme vedieť, keď bude Tvoja objednávka pripravená na vyzdvihnutie. Tešíme sa na Teba.

KEDY DOSTANEM SVOJ BALÍČEK?

Zaplatené balíčky aj objednávky na dobierku odosielame hneď nasledujúci pracovný deň. Termín doručenia závisí od dopravcu, ktorého si vyberieš. Väčšinou Ti novú Vušku doručí do 2 až 3 pracovných dní.

AKÉ DRUHY BALENIA PONÚKATE?

Možnosti sú dve:

1. Klasické darčekové balenie, kedy svoju novú Vušku dostaneš zabalenú v hodvábnom papieri a potlačenej škatuľke s mašľou. Škatuľka potom v ochrannom plastovom obale dorazí až k Tebe domov.

2. EKO balenie - Pri ňom sa striktne vyhýbame plastovým obalom. Produkty chráni hodvábny papier a cestujú v už raz použitých kartónových škatuliach. Lepeniu sa nevyhneme, ale používame k nemu EKO pásku.

MÔŽEM SI TOVAR KÚPIŤ PRIAMO NA PREDAJNI?

Zakúpiť tovar na predajni v Bratislave sa dá aj bez objednávky a hneď si svoj vysnívaný kúsok môžeš odniesť. Radi Ťa uvidíme!

Ako máme otvorené: Po-Ne: 10-21h

JE NA PREDAJNIACH SKLADOM VŠETOK TOVAR, KTORÝ NÁJDEM NA E-SHOPE?

Všetky Vušky, ktoré sú na e-shope, na predajni v Bratislave skladom nemáme. Ale môžeš si tam svoju vysnívanú Vušku objednať a pozrieť si ju. Všetko si tak vyskúšaš a zistíš, ako Ti to sedí. Po ruke Ti budú naše kolegyne, ktoré rady so všetkým poradia.

ČO KEĎ VYBRANÁ VUŠKA NIE JE SKLADOM?

U svojho vytipovaného obľúbenca klikni na tlačidlo “Kedy bude opäť skladom”, zadaj svoj e-mail a dátum, do kedy máme jeho dostupnosť sledovať. Keď ho znova naskladníme, obratom Ti príde správa do e-mailu.

AKO MÁM VYBRAŤ SPRÁVNU VEĽKOSŤ TOPÁNOK?

Pri každom páre nájdeš pod popisom produktu rozklikávaciu tabuľku veľkostí. Vedľa európskych veľkostí je k náhľadu aj britské a americké číslovanie. V poslednom stĺpčeku, ktorý je označený ako “CM”, je potom uvedená dĺžka stielky, ktorú si môžeš doma kontrolne zmerať.

MÔŽEM KOMBINOVAŤ POUKAZY A ZĽAVOVÉ KÓDY?

Akčné zľavové kódy a darčekové poukazy medzi sebou nemožno kombinovať. Pri každej objednávke môžeš uplatniť len jednu z možností.

AKO MÔŽEM BALÍČEK ZAPLATIŤ?

Na e-shope:

  • Prevodom – tovar zasielame nasledujúci deň po uhradení objednávky.
  • Platba kartou online – tovar zasielame nasledujúci pracovný deň.
  • Platba online prevodom - tovar zasielame nasledujúci pracovný deň.
  • Dobierkou - tovar zasielame nasledujúci pracovný deň.

Na predajni v Bratislave:

  • V hotovosti
  • Platobnou kartou
JE MOŽNÉ BALÍČEK POISTIŤ?

Áno! Poistenie zásielky má veľkú výhodu. Pri strate alebo poškodení balíčka sa vyhneš zdĺhavému riešeniu.

Keď sa Tvoja zásielka stratí, s prepravcom záležitosť vyriešime sami. Pokiaľ je objednaný tovar poškodený, obratom zasielame štítok pre spätný balík, prípadne kuriéra priamo na Tvoju adresu.

V oboch prípadoch Ti ihneď po kontaktovaní našej zákazníckej podpory odošleme nový kus a Ty sa už nemusíš o nič ďalšie starať. Keď už tovar nebude skladom, dáme Ti vedieť a situáciu spoločne vyriešime.

AKO SA O PRODUKTY VUCH STARAŤ?

Všetky potrebné informácie nájdeš vždy pri konkrétnom produkte alebo na stránke Materiály a údržba.

CHCEM KÚPIŤ DARČEK

ČO KEĎ SA NETRAFÍM S VIANOČNÝM DARČEKOM?

Nevadí. Čas na výmenu alebo vrátenie vianočných darčekov máš až do konca januára. Stačí prejsť na stránku Výmena a reklamácia a Retino ťa už celým procesom prevedie.

Formulár na výmenu a vrátenie

MÔŽEM SI NECHAŤ VUŠKU DARČEKOVO ZABALIŤ?

Starosti s balením darčeka môžeš hodiť za hlavu. Všetky Vušky totiž rovno balíme do krásnych darčekových škatúľ. Balíček s darčekom potom môžeš už rovno darovať.

MÁTE DARČEKOVÉ POUKAZY?

Darčekový Vucher príde vhod, keď chceš niekomu urobiť radosť a nevieš si dať rady, čo by ho potešilo. Vybrať si môžeš elektronický aj papierový poukaz v hodnote 500 Kč, 1000 Kč, 1500 Kč a 2000 Kč.

Elektronický darčekový Vucher Ti príde do e-mailu po zaplatení objednávky a Ty ho môžeš nechať vytlačiť.

Papierový darčekový Vucher Ti príde zabalený v darčekovej škatuľke, takže ho môžeš rovno darovať.

Poukaz platí 6 mesiacov od zakúpenia a dá sa využiť na čokoľvek z vuch.sk aj na nákup v kamenných predajniach Vuch. Poukaz nemožno kombinovať s iným zľavovým kódom.

KDE ZISTÍM ZĽAVOVÝ KÓD A PLATNOSŤ DARČEKOVÉHO POUKAZU?

Umiestnenie zľavového kódu a platnosti sa líšia podľa druhu poukazu – papierového alebo elektronického.

Papierový darčekový Vucher Ti príde zabalený v darčekovej škatuľke a jeho zľavový kód a platnosť sú uvedené na zadnej strane.

Elektronický darčekový Vucher Ti po zaplatení príde do e-mailu a kód aj platnosť sú uvedené v spodnej časti poukazu.

VÝMENA, VRÁTENIE, REKLAMÁCIA

CHCEM TOVAR VRÁTIŤ. AKO TO PREBIEHA?

Tovar zakúpený na e-shope:

Na vrátenie nepoškodeného a nepoužitého tovaru v pôvodnom obale máš obvykle 30 dní. Dobu na výmenu alebo vrátenie vianočných darčekov predlžujeme do konca januára. Pre vratky používame službu Retino. Celý proces je preto úplná hračka. Preklikni sa na formulár Vrátenie a reklamácia a Retino Ťa všetkými krokmi prevedie.

Formulár na vrátenie

Tovar zakúpený na predajni v Bratislave:

Na výmenu nepoškodeného a nepoužitého tovaru v pôvodnom obale máš 14 dní. Tovar je možné len vymeniť za iný tovar v rovnakej alebo vyššej hodnote. Peniaze nevraciame.

DO KEDY MÔŽEM TOVAR VRÁTIŤ?

Tovar zakúpený v e-shope:

Na vrátenie nepoužitého a nepoškodeného produktu zakúpeného na e-shope aj na predajni máš 30 dní. Prejdi na stránku Vrátenie a reklamácia a služba Retino Ťa celým procesom vratky prevedie.

Formulár na vrátenie

Tovar zakúpený na predajni:

Na vrátenie nepoužitého a nepoškodeného produktu zakúpeného na predajni máš 30 dní. Prines ho osobne na predajňu v Bratislave. Využiť môžeš aj našu službu Retino, ktorá Ťa celým procesom vratky prevedie.


Tovar zakúpený na predajni v Bratislave:

Na výmenu nepoškodeného a nepoužitého tovaru v pôvodnom obale máš 14 dní. Tovar je možné len vymeniť za iný tovar v rovnakej alebo vyššej hodnote. Peniaze nevraciame.

CHCEM TOVAR REKLAMOVAŤ. AKO TO PREBIEHA?

Veľmi nás mrzí, že sa Ti tovar poškodil. Na reklamáciu používame službu Retino, aby bola pre Teba čo najjednoduchšia. Prejdi na stránku Vrátenie a reklamácia. Vyber niektorú z uvedených možností, zadaj číslo objednávky a svoj e-mail. Retino už Ťa všetkými krokmi prevedie. 

Formulár reklamácie

AKO NA TO, POKIAĽ CHCEM VYREKLAMOVAŤ LEN ČASŤ PRODUKTU, KTORÚ JE MOŽNÉ VYMENIŤ?

Pokiaľ máme takú časť produktu, ako je napríklad popruh ku kabelke, skladom, radi Ti vyjdeme v ústrety. Napíš nám e-mail reklamace@vuch.cz alebo rovno zavolaj na +420 466 566 493 a naše kolegyne zo zákazníckeho servisu s Tebou čiastočnú reklamáciu obratom vyriešia.

AKO DLHO TRVÁ REKLAMÁCIA?

Na vybavenie reklamácie poškodeného tovaru máme 30 dní, ale snažíme sa byť čo najrýchlejší. Obvykle reklamácie riešime do týždňa od doručenia balíčka k nám. O vybavení Ti dáme vedieť e-mailom.

KEDY MI PRÍDU PENIAZE ZA VRÁTENÝ TOVAR?

Snažíme sa vratku spracovať v čo najkratšom termíne od prijatia balíčka k nám. Po odoslaní platby je čiastka pripočítaná na Tvoj účet najdlhšie do troch pracovných dní.

ZAUJÍMA MA VUCH

AKO SA VYSLOVUJE VUCH?

Tak to bude rýchlovka. Píšeme sa, ako dobre vieš, “VUCH”. Keď o nás budeš chcieť hovoriť, vyslovuj na konci namiesto CH písmeno Š. Takže sme [vuš]. Preto tiež nazývame naše produkty ako “Vušky”. Pokojne si to môžeme spoločne precvičiť – čítaj nahlas: “Vuš je moja obľúbená česká módna značka!”

AKÝ JE PÔVOD VUŠIEK?

Sme česká značka. Všetky nápady, návrhy, dizajnovanie a vývoj produktov prebieha vo Vuch kanceláriách v malej dedinke neďaleko Chrudim. Pretože v našich nápadoch a dizajnovaní zatiaľ nevidíme žiadne medze, je pre nás okrem vysokej kvality materiálov, šitia a celkového spracovania veľmi dôležité, aby boli produkty zhotovené presne tak, ako sú navrhnuté, a to so všetkými drobnosťami, detailmi a funkciami. (A že si občas dokážeme navymýšľať pekné parády.)

Všetky tieto kvality sme našli u našich dlhoročných partnerov v Číne, s ktorými vďaka každodennej komunikácii a ich pokrokovým technikám ladíme už osem rokov každý Vuch produkt do poslednej bodky. Na výbere dodávateľov nám záleží, a tak naši dodávatelia spĺňajú celosvetovo uznávané certifikácie BSCI a SEDEX.

Obe certifikácie získavajú výrobcovia na základe prísnych kritérií, ktoré zohľadňujú eticky udržateľnú výrobu, obchodné procesy, bezpečné a férové pracovné podmienky.

Z ČOHO SA VYRÁBAJÚ PRODUKTY Z ECO KOLEKCIE?

Všetky naše eco Vušky vyrábame z recyklovaných materiálov, ktoré sa postupne snažíme viac používať aj u našich ostatných produktov. Okrem recyklovaného materiálu majú tieto kúsky tiež špeciálne podšívky z prírodných materiálov, ako je bavlna. Alebo pre ich výrobu využívame aj ďalšie materiály, ktoré naša krajina ponúka, napríklad korok.

AKÝ JE PÔVOD SEDACÍCH VAKOV VUCH?

Všetky sedacie vaky vyrábame v českej dielni. Ušité vaky plníme polystyrénovými guľôčkami a recyklátom z použitých Vuch kabeliek, peňaženiek a batohov. “Uťahané” Vušky tak dostávajú ešte novú šancu, aby mohli robiť radosť.

PREČO BY SOM SA MALA REGISTROVAŤ A VYTVORIŤ SI VLASTNÝ VUCH PROFIL?

Sme Tvoja srdcovka? Potom je naša nová sekcia priamo pre Teba. A to doslova. Ako registrovaný zákazník nájdeš vo svojom profile sekciu “Pre Teba”, kde Ti každý mesiac odkryjeme lákavé zľavy s unikátnym kódom alebo napríklad darčeky k objednávke.

AKO SA REGISTROVAŤ A MAŤ PRÍSTUP K SEKCII “PRE TEBA”?

Vyplň krátky formulár, ku ktorému sa dostaneš cez ikonu panáčika v pravom hornom rohu alebo cez tento odkaz. Na prihlásenie Ti potom bude stačiť len e–mail a zvolené heslo alebo sa k nám môžeš pripojiť cez svoj facebookový profil.

NA KOHO SA MÔŽEM OBRÁTIŤ, KEĎ MÁM PODNET NA ZLEPŠENIE, K NOVÝM PRODUKTOM APOD.?

Na podobné správy sa tešíme. Napíš nám e-mail info@vuch.sk alebo do správ na našej facebook stránke.

RAD/A BY SOM SA PRIDAL/A DO TÍMU VUCH. KDE NÁJDEM VOĽNÉ PRACOVNÉ POZÍCIE?

Pre tieto účely klikni na našu stránku Kariéra. Nájdeš tam aktuálne voľné pozície aj všetky informácie o našej firemnej kultúre. Pokiaľ tam aktuálne nie je žiadna pozícia priamo pre Teba a máš pocit, že k nám proste patríš, skús sa nám ozvať na jankovsky@vuch.cz a uvidíme, čo sa s tým dá urobiť.

Zvoľte svoju krajinu